175 skoldagar kvar av läsåret

Idag var en annorlunda dag på ett vanligt sätt, sort of.

Börja med att jag bara ville kasta väckaren åt helvete och mysa kvar i sängen någon timme, för jag var ensam och frusen.. Att jag hörde regnet smattra mot taket stärkte inte motivationen...
Men upp kom jag och tog en väcknings dusch endast för skulle ju ha idrott som första lektion!!
Efter liten snabbpackning och massa frukost så blev det smålöpning till bussen men jag var i tid! Till och med före Ville!!

Väl på skolan så blev utegympan inställd och vi skulle spela badminton inne ist. Vi värmde upp med kedjekull och killerball sen efter typ fyra-fem slag i badminton, då tog det stopp... jo bokstavligen talat... knäet låste sig och gick inte böja in helt.. det bara tog stopp och jävligt ont... så jag och min lärare satt och kolla om tester och grejer och kom fram till att det förmodligen är menisken som strular... som tur är så är det yttersidan av knäet och där sitter menisken inte ihop med ledbandet vilket är jävligt bra för mig!
Blev duschen för mig sen då. Jag ringde då mamma som fixa en tid hos läkaren imorgon 10.30 för knä koll!
Men störande är att det började släppa efter ett tag och nu kan jag böja benet utan problem.. Men ska väl kolla om råd osv imorgon!

Annars så gick dagen rätt lätt! Hade textkommunikation och svenska före respektive efter lunch sen massa information och planering på Friluftslivet!

Tagga nästa vecka då det blir kärr/myrfotboll!!!

Nu äre snart middag och hjärnan på högvarv eftersom jag inte bestämt mig om jag ska fara till träningen klockan sex eller inte..? Köra tills det brister eller vila och vänta på en dom imorgon?
Vi får se!


En prototyp av ett knä! Vänster är utsidan!
I - yttre ledband
J - menisken, där jag har ont...

/pp


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

sv: vad kul att du vill vara med! vinnaren utses ikväll/inatt nångång, så håll utkik på min blogg ifall jag skulle glömma att meddela dig när vinnaren är utsedd!

2010-08-26 @ 17:41:58
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0