32 kr tur och retur

Idag tänkte jag klippa min kalufs men tyvärr hade Hair and Face slut tider för dagen så jag ska dit imorgon och fixa frillan! Blir nice. Idag blev det istället mys med Arvid på schtaan. Vi träffa hans mammi och jörgen och frans tha man. Arvid inhandlade nya skor och vi drog vidare mot Dallas! Där vi käka go maten. Arvid var snål och käka en Vesuvio(?) medans jag lyxa till det med en kebabtallrik ++ som jag alltid äter där! GÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT

Sen drog vi vidare till team, intersport  och stadium och lattja med innebandyklubbor och boll. Vi pwnade hårt..
Sen blev det T shirt store! Där lilla jag handlade för första gången idag! två t-shirts för 500 spänn.
Riktigt nöjd! ska lägga upp dom sen för nu måste jag dra.
 
Har innebandy träning 18.00-19.30 och fotboll 19.30-21.00 så det är fullt upp för mig närmaste timmarna!!

Pöss og kräm!!

/pp

Kommentarer
Postat av: Towe

du låter nästan lite som mig där med dubbelträning :D sånt gillas!!

2010-08-18 @ 17:14:26
Postat av: Elin

sv: Tack så hemskt mycket! Vad go du är!



Åh fy vad hemskt att träna så mycket haha

2010-08-18 @ 22:29:32
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: angelica

asså vars rymmer du all mat du he i dej? :O

asså inget illa menat, men jag skulle inte ens orka en tion del av de där xD

haha (A) men de är bara jag (A) haha ;)



du måst ju lägga ut bilder på tröjorna :D

åh en på den själv efter du ha klippt dej (A) haha ;)

2010-08-19 @ 10:20:29
URL: http://arannnerud.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu är finalisterna i veckans blogg uppe.

Blev du en av dom? :)

2010-08-19 @ 14:12:47
URL: http://rosabeebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0