A smile on your face can save someones day

Oooooh what a sun shiny day!
Ja till en början vare då det...

En halvtimmes sovmorgon blev alltså massa snoooooze, trots koma känslan när jag låg där i sängen så hittade jag tillslut motivationen att kliva upp. Med detta beslut så påminde sig min dumhet att inte stretcha efter matchen igår.. det börja bra.. Att sedan ha beslutsångest och bråttom är ingen bra kombination.. Visste inte vad jag skulle ta på mig..
Huvudet började i alla fall hänga med efter en dusch, rakning och frukost. Sen såklart hade jag det jobbigt med att inte veta vad klockan var, Tips från coachen: I detta hus ska man ALDRIG kolla på klockan i köket!!
Jag hade för ovanlighetens skull ingen mobil att kolla på imorse... Detta p.g.a. min lyckliga upptäckt av att mobilen inte laddats inatt.. Det berodde förstås att den varit i sängen med laddaren i och lilla jag lagt mig på den så laddaren glappa ur.. Så det blev en stress laddning imorse. Med det menar jag att jag stängde av mobilen och hoppades på att i alla fall några små elektroner skulle leta sig in under tiden jag gjorde mig klar..

Att springa var dagens utmaning. Självklart blev det en löpning eftersom att jag var ovetandes om korrekt tid.. Låren kändes som två stelopererade lykstolpar, vilket inte är okej.-. När jag kom till bussen starta jag mobilen och såg att jag var 6 min tidig. Men bättre det än sen alltså!

Dagen i sig har gått bra. Vi började med Samhälls då vi prata om valet och fick veta att det kommer komma en tenta om det.. Vilken dörm alltså! vad jag längtar!
Sen delade vi in oss i lite partigrupper eftersom vi ska sen ha redovisningar om partiernas åsikter.
Före allt detta så hade vi nutidskryss. Det var första gången på väldigt länge som jag spikade ett sånt! 

Engelskan och Svenskan gick också bra, trots att jag var lite slut i huvudet, men det gick fint.
Idag var även första dagen sen vi börja om skolan som det var god mat! amaziiing! Trevligt sällskap också och bra plats u know? :]  

Nu vankas det mat såklart sen så vet jag inte, en powernap? göra bort "läxorna" vi fick idag?, övningsköra?
Vi får helt enkelt se sen!

Big smile = big difference

/pp

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

tack så mycket! bara bra, vad gör du då?:)

2010-08-30 @ 16:36:05
URL: http://fotografanton.blogg.se/
Postat av: Towe

Sv: Börja spela i Bygdeå F94 så blir du det hela tiden :] hahaha

2010-08-30 @ 19:15:06
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0