bjuder på två goa kommentarer.

Pappa brukar lyckas med att säga rätt saker. Mycket sågningar brukar jag åka på. Bjuder på en på mig och en på konsum.

^^ Jag står och borrar fast en gips skiva i en planka på väggen. Pappa kommer in och säger: Går det bra? eller gåre som vanligt? ;)^^

Rätt så jävla clean..

^^pappa är på affärn för att köpa polarbröd osv. Frukost material helt enkelt! Han kommer hem och säger: Fan det fanns ju inge polarbröd kvar, blev en limpa istället om det går bra?
Jag: jo det är lungt.
Pappa: det fanns jävlart inge bröd kvar. Helt tomt, tamefan som om vi vore i Ryssland....^^

Ni kanske inte tycker det var så kul men fan så jag älskar sågningar!!

Från det ena till det andra! Någon som är sugen på att ge mig en massage? har så jävla ont i ryggen...
skulle uppskattas!


schteeek me like <3
Egypt 2010!
/pp


Kommentarer
Postat av: Tpw

Första kommentaren med ; Gåre bra eller går det som vanligt, får jag typ höra hela tiden av min GRANNE, känns ju bra ;)



Och du som är så bra på att massera kan väl massera dig själv, för det var väl så ;)?

2010-08-29 @ 21:42:09
Postat av: Towe

Första kommentaren med ; Gåre bra eller går det som vanligt, får jag typ höra hela tiden av min GRANNE, känns ju bra ;)



Och du som är så bra på att massera kan väl massera dig själv, för det var väl så ;)?

2010-08-29 @ 21:42:20
URL: http://toweemilsson.blogg.se/
Postat av: CISSI

Hahahaha!

2010-08-29 @ 21:43:45
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0