blaaaau

Helt död nu ... blev trött efter dagens träning på 8 pers.. vi spelade inte ens på fotbollsplan utan snodde en gräsyta vid grusplan vid ett bostads område där det står två 7 manna mål. Blev riktigt kul faktiskt!
ont gjorde det också när Mange stämplade min insida av högerfot. Blir spännande att gå imorgon! Är då lite blå nu tror jag, orkar dock inte ta av socken och kolla, är trött helt enkelt.
Sen i straffturneringen blev jag ändå trea!
 
Sen när alla for så var jag kvar i omklädningsrummet och lyssnade på bandit samtidigt som jag tog mig friheten och städade upp lite!! fan va schysst jag e!!!!!!!!!  

Nu är jag trött och funderar på att se en film eller något. Vet inte. Godis sugen iaf! Förlåt att vi inte är så hyper på att blogga just nu men vi är slitna båda två..!

pöss og kräm

/pp

Kommentarer
Postat av: t

Sv: Mat är det bästa :D!



Vad blev det för film då?;)

2010-08-17 @ 00:54:27
URL: http://toweemilsson.blogg.se/
Postat av: Natascha ♥

Hehe, ja jag gör nog det. Den ser.... eller okej skit snygg header du har, verkligen hihi :)



Smaka vinbär dåå! herregud! :D

2010-08-17 @ 10:43:22
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0