Blowsight - toxic

Just nu sitter jag och lyssnar på Blowsights cover av låten Toxic. Den är fan bara riktigt härlig helt enkelt!!
Blowsight – Toxic

Gårkvällen var trevlig, sen fastnade jag ju här ett tag, because of a real cutiepie!, men så småningom tog jag mig till sängen! Dock blev det ju en del smsande men av naturliga skäl somnade jag ändå.

^^Vaknade 07.36 av att regnet dånar mot taket.. jag bara ligger där och lyssnar på alla vatten droppar som studsar mot den bårda metallen. Mina ögonlock är för tunga för att öppnas. Min kropp är för trött för att ge respons på min hjärnas inpulser. När vädret lugnat sig en aning så finns möjligheten att somna om igen. Vaknade doock flera gånger till denna morgon.. Varför kunde jag bara inte få sova? Nej jag skulle verkligen behöva vakna av allt!.. Sist men inte minst så ringde väckaren, den som jag ställt för att inte sova bort hela dagen. Idag är ju faktiskt en hyffsat viktig dag, jag måste vara pigg och min kropp måste ge respons. Det är matchdag, samling 15.00 vilket gör att lunchen blir riktigt rejäl och middagen sen... men vad gör det? Jag sitter ju här och är riktigt taggad på att spela fotboll på en plan som är dränkt i vatten. Skulle man lägga sig på den, jag lova, utan att rulla så skulle man ändå bli genomblöt eftersom att det finns så mycket vatten på planen som kläderna kan suga upp..spännande. Tider kommer då vi får veta hur det går också.^^

Annars blir nog dagen rätt så lugn. Ska väl försöka hjälpa pappa med lite städning sen blire mat och match! Ikväll kändes som ännu en lame kväll! Är ju faktiskt trött!!

Have so fun, rain is fallin´n´life is callin


(kändes rätt lockande nu!!! Thailand hösten 2008)


/pp


Kommentarer
Postat av: CISSI

Haha vem kan det ha varit?;$

2010-08-29 @ 13:48:40
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0