dåligt..

När jag var på discgolfen så kom jag på att jag glömde skriva om vad rubriken i förra inlägget handlade om! I alla fall var choken att klockan var ca halv tio när jag vaknade, det i sig är ingen chock, men eftersom att jag trodde att klockan var ett så blev jag både paff och glad när jag vaknade!

Så discgolfen idag gick käpprätt åt helvete så det ska vi inte prata om.. men efter en runda så komme Häger, Renberg, Isak och Pohje dit och jag spelade då ytterliggare en runda med dom! Det var de enda positiva med rundan..! damn vad dåligt...

NU ska jag tagga träning med stuvade makaroner och köttbullar<3 fäääään så gott det är!
sen så spelar ju SAIK sin första träningsmatch ikväll mot Div 1 Tattarna. Så ska bli intressant! Hoppas på att jag kan hitta någon som uppdaterar mig under matchens gång!

pöss og kräm!

/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0