dan före dan..

Tisdag är skoldag.

Idag vet jag inte vad som händer. Ångest kanske?
Ska kolla vad Vill egör iaf. Sen ikväll ska jag nog ut och brumma lite bil.

För att lätta upp stämningen lite så citerar jag nu min kusin från i somras.

"Men du kolla vad häftigt! Kolla på dom där molnen, dom rör sig jättesnabbt, det ser ut som två fiskar som simmar över himlen. Pierre kolla! Visst gör dom det?

Eller är det jag som bara är jävligt full...?"






Missing...my memories and thoughts will cause the tears flowing down my cheeks...
a lump in my stomach that hurts so incredibly bad

pöss og kräm  /pp


Kommentarer
Postat av: Sara

ååh, jag är riktigt avis :o hahhah, börjar 8 dagar efter mig :o ;)

kram♥

2010-08-22 @ 11:29:14
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: hihi, tack för förslagen :D hittar nog någon bra ^^

ååh, tack så mycket! :D ♥

du får ha en fin dag! ^^

kram♥

2010-08-22 @ 12:00:22
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/
Postat av: hallon

Saknar dig med pierre.

2010-08-22 @ 12:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0