effektivt jobb

Dagen har gott bra!

Började med ösregn som hette duga, sen till vårdcentralen för att kolla knäet. Han konstaterade att ledband, korsband är hela och även inga tecken på minisk skada! sköönt att höra!
Ska knapra ipren för att sänka svullnad sen får jag träna osv! och om det förtsätter svullna och vid fler eventuella låsningar så ska en vidare undersökning upprättas!

Efter dessa goda nyheter så satte jag mig i bilen för skjuts av mammsi till skolan! jag kom typ tio min sent, vilket inte gjorde något för hon visste var jag varit och sen så fick jag boken sen så... sluta lektionen!?? ja det är sant... jag hade inte behövt komma.. hade vi bara varit tio min segare hade jag inte behövt sitta på skolan med ett hål på två tommar till klockan kvart i ett...

Under hålets gång så hittade vi åt källaren på a-torp skolan! rätt nice! dit och busa på hålen framöver? hahah..
sen satt vi mest och snacka.

Nästa och sista lektion på schemat var alltså Naturkunskap A! weeiii ? ...
Vi fick lyssna på våran lärares personlighet typ i tio min sen vad kursen skulle handla om och efter det blev det enskilda foton för att hon skulle kunna komma ihåg namnen lättare. Efter fotona så fick vi faktiskt sluta! det är sant.. vilken arbetsam dag!! naaaaaaat...


Nu snacka vi rejäl regnskur!! (inte riktigt så som det är på bilden som är något år gammal men nästan...)
/pp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0