Fail..

Hey!
Nu kör vi igen på ny sida!
Men dock stöter vi på problem nu dirr.. Vi får inte fram någon statistik? damn måste jobba på det..
Och sen ska väl headern osv fixas ! har bara hunnit loggat in ännu så bloggen kommer justeras I promise!

Annars ikväll så for jag på Santana och käka middag med Filip! rå trevligt. Vi snacka film och annat random från 6 till halv nio. Sen lämna vi pizzerian för att då for jag till Alle och då fixa vi denna nya sida!
Sen bar det av och hämta kläder sen pwnade jag ALLA i kort spelen vi körde!
Men nu sitter jag här och äter godis!

Ska utforska inställningar och grejs.
Pöss !

/pp

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: haha jamen det tycker jag ;)

2010-08-13 @ 00:34:33
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0