fight night.

Matchen behöver vi inte prata om, inte heller resultatet utan dagens snackis blev slutminuten såklart..

^^skönt, Isac plocka den enkelt, men va fan gör deras forward? går och knuffar Petter i ryggen??.. Aj fan Mange är på plan.. han tar sats och springer in i deras forward.. damn en rak höger ligger i luften.. jag känner det.. publken känner det.. ja alla inblandade känner det..
Jag som är närmast tar det steg som kanske ingen annan skulle ta? jag ställer mig mellan "slagskämparna" och vad händer... direkt får jag en smäll framifrån av deras forward som börjat alltihop. Hans högra hand träffar då min hals och vänsterhanden min axel.. känner hur balansen sviktar.. SMACK... jag känner två händer träffa mina skuldror med rejäl kraft. Min kropp slungas då tvärt framåt istället och nacken knäcker till eftersom vid en sån här slungade och tvär riktningsförändring får huvudet att sega efter vilket gör den största skadan..
Jag ligger nu här på all fyra.. känner smärtan sprida sig i nacken och längs ryggraden. Trots det så lyfter jag blicken för att se vad domaren ska ta sig till. Beslut ett: deras forward åker på ett rött, beslut två: Mange åker på ett rött kort.
Snälla skicka ut tokfan som kom i rygg på mig... nej... domaren skickar bara bort mange och subbun.. nu vill han sätta igång spelet.. fan.. hur går det till att han missade den smällen.. helt sjukt..^^

Matchen blåstes av direkt efter det här! Med besvikna och tunga steg gick jag till mittplan och tackar moståndarna. Det tar emot att tacka efter det nyligen hända överfallet.

Det blev i alla fall massa snack om slut minutens incident i omklädningsrummet.. Jag orkade inte så mycket, jag var så sjukt irriterad och ville hem! Så snabb i duschen var jag sen körde jag hem medans jag och pappa försökte komma på vad vi ska äta.

För stunden sitter jag nu här med ryggsmärtor från svaken upp in i huvudet.. Pappa är på affärn och kirrar mat, ska bli skönt att äta och ta det lungt en stund.

Någon som kommer ihåg vad jag påpeka i tidigare inlägg?
Inget idag ska förstöra leendet på mina läppar! Det håller än!
Still happy trots allt tjaffs.

Thx for the help with that!


Känner att jag bjuder på så sjukt läckra bilder från fjällen i påskas!!

NJUT!

/pp

Kommentarer
Postat av: CISSI

:(



Mer bilder :)

2010-08-29 @ 18:46:08
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Magnus

Örru..visst fan har du lite fakta fel va?

Det var väl ändå du som blev knuffad i ryggen Pierre? Petter satt väl på bänken då fortfarande...eller hade han kommit in?

2010-08-29 @ 20:56:20
Postat av: ida

riktigt coolt ;) jag kollar jag kollar jag kollade (:

2010-08-29 @ 22:22:37
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/
Postat av: creep

magnus: det var petter som blev knuffad när du gick dit och mucka tbx! ;)

jag var på sidan ;) petter hade kommit in ;)

2010-08-29 @ 22:32:31
URL: http://schtekstromming.blogg.se/
Postat av: Magnus

Haha...jag undra vem som ska det som en komplimang resp förolämpning att jag trodde Petter var Pierre och vice versa :-)



Mucka och mucka, vissa saker tolererar man inte och med vissa har man kortare stubin än med andra...

2010-08-29 @ 23:53:02
Postat av: creep

bra fråga Mange ;) hahah...



jo han var oacceptabel subutex flännungen...

Fy faaan...

var sugen på att sopa på både han och thai som hoppa på mig..

2010-08-30 @ 15:53:21
URL: http://schtekstromming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0