Freitag der Dreizehnte

Idag är det den älskade fredagen den 13:e. Alltid råkar jag ut för något då. Så får se vad som händer idag.. Ska fortsätta att stapla ved och sen blire fotbollsmatch. Kanske något i mig går sönder? För senast jag spelade fotboll på fredagen den 13:e så slet jag sönder ljumsken och var borta i två månader (detta hände första träningen ute i fotboll för säsongen det året) sen så har jag haft känningar ifrån det i 3 år kanske! Ett helvette..  Får hoppas det inte blir något.
Btw. så taggar jag match endast för att jag vill reta upp jätten som spelar i Byske. Ett svin som jag fick att tappa humöret senast så att han använde knytnävarna för att sänka mig, så efter en rak höger i mellangärdet, men tyvärr såg domaren inget, fail, men idag blire bättre domare så ska se om hans temprament idag! Mohahah. blir fan värt smällen om han åker ut!

Mamma och Pappa kom nyss hem med hundarna och Mamma sa nu, kolla om någon är hemma så ni kan fara och bada! Kan vara sista sommardagen nu! Så passa på. Detta betyder att jag inte behöver stapla ved idag! Awesome!


Så idag blir Schtek och bad kanske !!  (Thailand 2008)


/pp


Kommentarer
Postat av: Jalda

then I see ;D

2010-08-13 @ 12:33:18
URL: http://foreeverbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0