Happiness!!!!!!!!!!

Vet inte vad det är men jag är bara så sjukt GLAD!!!
Är taggad på allt!!
Skulle bara kunna gå ut och skrika ut min glädje.
Vet inte vad det är!
Skola imorgon i alla fall. Jag tycker det känns mega awesome! Ingen ångest här inte! jag är taggad!
Idag så blev jag klar med ved staplingen, tack vare Ville!! tack boy<3 
Sen drog vi till stan och Ville handlade massor! Han köpte b.la tre T:s, kallingar och skolmmaterial! Men inte jag för jag har SLUT PÅ KONTOT!!!! och i börsen... Men jag är glad ändå! 
 
Även om jag är astaggad på shopping! Det får bli någon annan gång!

Super spralliga och övertaggad mega glada Pierre ska snart fara på fotbollsträning! Känns underbart trots kyla och regn ute! care på det!

Fy fan vad livet är underbart!
People, ta vara på det ni har!!!!

Nu taggar jag stämningen i omklädningsrummet innan träningen och sen ikväll funderar jag på lite städning och fifa! sen en halvtidig natta för att imorgon ska jag upp till skolan!


Jag är taggad på vinter också!! (I vintras! skotta snö från taket, sen blev det hopp ner, awesome!!<3)
Ni som klagar på snö kyla och vinter i allmänhet, TA ER! 


Me like a lot!!!!


Jag och ville älskar att leka i snön <3 !!

/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0