Höst 2010 är på ingång

Kallt, blåsigt och regningt idag!
Men vad gör det när man är på superglatt humör och det känns som att inget väder kan fan stoppa det!
Trots att jag fryser och har varit ute och jobbat med pappa ute i garaget så är jag ändå på riktigt bra humör. Även om jag vet att snart ska jag på matchsamling och sen vara två timmar ute i kylan och regnet i enbart shorts, t-shirt och annan fotbollsutrustning så är jag ändå på gott humör! Fan vad det känns skönt att få vara det. Tack för det!!!!

Inget kan stoppa min glädje dag! (läcker bild I know..)

Har alltså varit och hjälpt pappa med att göra en ny ingån i garaget så vi har kirrat det sen så rensade jag upp lite verktyg... inte lätt herregud vilken röra!! gav upp efter en stund... 
Efter ett tag så var mamma gulli och laga lunch åt mig nu innan hon far och jobbar, måste ju få i mig nå mat före matchen! hinner ju inte äta middag före så...

Taggar match nu i alla fall. Vi möter ostvik/drängsmark. Det är bara att konstatera att idag är nog skaderisken total... spännande helt enkelt!

ses när vi ses, annars hörs vi!

/pp

Kommentarer
Postat av: CISSI

Hahahaha, älskar bilden;)

2010-08-29 @ 14:22:16
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0