inte mycket att skryta med.

Gårkvällen var rätt lame men ändå trevlig. Efter middagen och 1,5 timmars övningskörning så drog jag mig till Ville och käka lite tacos med dom! gotti!

Sen blev det dö i soffan med Ville och Peter, vi såga bl.a. Cash cab och Shanghai knights.
Hem gång klockan 1.30 på ett ungefär.

Sen pga vissa anledningar så blev det lite trögt att sova... men halv tre- tre tiden tror jag att jag slocknade i alla fall.

Morgonen idag var tung, jag orka verkligen inte ens försöka stiga upp... men tillslut vid tio tiden tog jag intiativet och gick ner, åt frukost, kolla datorn och duscha. Sen drog jag och pappi ut med golfen<3
Det blev en lång tur sen med stopp i Stackgrönnan hos Berit och Lelle! Like them a lot! Fika paus där sen drog vi vidare hemåt för att hämta jackor sen till konsum och ta ut pengar. Detta med målet att fara och se fotboll men samtidigt käka Thai mat<3 Tack till Sirris mamma!! Blev Kycklingspett med ris <3 jätte gott!!!!!!!!!!!

Sen drog vi hem tvärt men vi kom på att vi behöver en ny mikro för att den gamla gick sönder bara sådär... så då fick jag köra till coop bygg för att möta upp mamma och kolla in lite saker där. Givetvis står nu den nya mikron i köket! wonderful.

Nu blire att fixa nå krubb eller liknande, vara med Ville, ut med harry?, sen vara hundvakt ikväll för att mors fars ska på matfesten ikv!
Jag måste fasen dit imorgon!!! damn important!

MAT!<3
MAT!<3
MAT!<3


Me like food<3 thailand, Fall 2008!

have a nice evening sweethearts!

/pp

Kommentarer
Postat av: linn

Gott! :)

2010-08-28 @ 17:34:25
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Towe

MAT(L)

2010-08-29 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0