MöRtAr Är SöTa

Tillbaka från beachen i örviken nu. Jag, Ville, Elsa och Adam for dit för att svalka våra heta kroppar. Ville och Elsa kunde inte stanna så länge så när dom doppat sig pratat en stund och sen farit så spelade jag och Adam boule! Resultat behöver vi inte prata om.

Nu så taggar jag mat. Awesome Tacos står på bordet<3 fäään va gött! Fin uppladdning till match. För sen äre som sagt match klockan sju på nyborg! Cif-Bsk ! Kom och supporta!


Kommer vara lika taggad som senast om inte mer. Även denna match ska jag kämpa tills jag inte längre kan stå upp.. ! KRIGA! 
Så hoppas uppladdning med tacos är bra.
Har erfarenhet från lite skumma uppladdningar.

Äppelpaj före match var lyckat, once. Sen så ifjol så var jag i Sthlm ons, tors, fre och fredagen var match dag. Flög hem fredag morgon. Det är inge speciellt. Men att jag blev matförgiftad på torsdagen och inte åt något på fredagen nästan och mådde riktigt jävla illa, så spelade jag ändå hela matchen. Det blev av någon anledning den bästa matchen jag gjort under den säsongen typ, just då. Kanske var de att det kändes så p.g.a förutsättningarna.

Men nu kurrar magen så måste äta så jag hinner smälta den ett tag innan matchstarten! 

Pöss og kräm 

/pp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0