Nalta vart

Går kvällen ägde! Vi åt god grillad mat, älgkött och potatisgratäng och en go sallad med speciellt granatäpplen<3
Sen satt vi och pratade i timtal om gamla barndomsminnen! Det var allt ifrån olyckor till barbies till "myter" till pinsamheter. helt underbart!  Sen käka jag nå jenkar påhitt. Grillade Mashmallows med block choklad i pressat mellan digistive! Det funkade ändå.

Sen så fick vi spring i benen så då blev det Knut kull! awesooome! Älskar att leka!
Efter det såg vi massa Awesome filmer på utube!

Bla dessa!

http://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y

http://www.youtube.com/watch?v=N5UwgvaKUOM

CHECKA IN!! SE HELA OCKSÅ!!!

Idag så har jag bara haft allmänt jävla tråkigt, allt har känts värdelöst åt helvete. Vaknade tolv sen åt jag lunch, deppde ihop och var förbannad så gick och bara låg på sängen till 20 i 4 sen tvätta jag håret och for med Henke till MAXI! Dagens räddning! På ÖB köpte jag 7,5 liter portello och på maxi blev det en Sourcream pepper chips påse och 1,5 kg godis! gott som fääään !


Ikväll blire sällskapsspel lan typ i friggan. Blir nice! 
Men först middag och discgolf! denna dag kanske artar sig ändå! 
TAGGA!



Btw vädret har varit kanoners i helgen!
LOVE!


(sommar bild i sorsele för några veckor sedan! Foto: Lisa Lundström)

pöss og kräm

/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0