Nu blir det att åka av

Nu ska jag ta mig tid och skriva ett långt jävla inlägg! Sitter och lyssnar på lite musik och har just kommit hem från stugan där vi firat morfar som fyllt 70 år. Musiken som dånar på är för tillfället The sound of truth med As I Lay Dying ;D I stugan hade Peder med sig ett tält där vi hade feta förstärkare ;D stugan ligger ute på landet så det var bara att ösa på, hehe ;D
Nu får vi se hur det går i skolan i veckan, he blir nytt schema, kommer säkert bli förjävligt! Skulle inte förvåna mig eftersom att det oftast brukar bli så... Aja vi får la se hure blir :P Är riktigt trött också så ska nog lägga mig snart och se tv :) Annars imorgon så hoppas jag att amanda ska ha tid att vara med mig, har inte vart med henne på superlänge...
Har dragit igång med innebandyn nu också, skitkul! ;D Spelar för tillfället i samma femma som Pierre, enda nackdelen med sporten, HAHHAHA ;D nä han är så duuuuktiiig.... Aja, ska se vad det finns för musik att lyssna på nu, mest troligt In Flames ;D
HADE
Måste ju också lägga in en bild på mig som bör vara.... Hmm ja, iaf över ett halvår gammal, lär se lite annars ut i håret vid oktobers början, hehehehe....
Väldigt fin - kanske - kanske inte - vem vet?
/Ab

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Det är så att jag skulle vilja be dig om en jättetjänst, blogga är min passion, det jag verkligen brinner för! Men jag är inte så 'igenkänd'... Så det jag undrar är - skulle du kunna följa min blogg på bloglovin' så följer jag din? :) Vill jättegärna kämpa mig uppför topplistan och bli en större bloggare, så det skulle vara så galet tacksamt om du kudne hjälpa mig en bit på vägen!

2010-08-29 @ 22:00:00
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: S' - Be Real ♥

sv; ok

2010-08-29 @ 22:07:10
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0