pinka kiss

Är kissnödig så alla vet.. Kort inlägg..

Har varit hos Adam före middagen, där var även Madde! Vi spela fifa som fään klart så förlora jag när vi slumpa lag och dom hela tiden fick 2-3 stjärnor bättre lag.. Men kul hade vi iaf!! awesome. Sen försökte jag få alla utvisade. Fick 4röda kort, 14gula och många straffar emot mig... men lyckades inte förlora med för lite spelare ändå.. synd..

Ska kolla om Adam är sugen på att göra något nu också!

Btw. Käckade kyckling wraps till middag!! Grymt gött!! 
Recept kan fixas vid efterfrågan.

Måste pinka lite kissss.

Pöss og kräm

/pp
 

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Haha verkligen inte.. Men tokigt skakis blev jag.

2010-08-17 @ 19:44:03
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Michaila - vinn valfritt smycke!

Sv. Haha ja verkligen!:D Haha okej :O sjukt:O

2010-08-18 @ 01:21:39
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0