pp goes shopping!

Efter skolan idag så skynda jag in till stan! Jag hade tur eftersom Häger komme med sin super sjösala och fråga om jag ville skjutsa henne så att vi båda tog oss snabbare in mot stan, självklkart tackar man ja!!

På stan mötte jag upp både mamma och Sirri. Vi skulle leta en jacka åt mig! Vi hade mindre än en timme på oss eftersom klockan var två och mamma börja jobba ett. Vi speedade igenom många affärer som Hansens, Sport City, Dressmann, Carlings, H&M, JC, Stadium, Intersport och sist men inte minst Jack and Jones! där jag även hitta min jacka<3 Invenstering? OYES!

Mamma var underbar och betalade de 999.5 kr som jackan kostade sen så skyndade hon sig iväg till jobbet. Sirri och jag fortsatte våran vandring på schtaaan! Efter lite virr hit och dit så hamnade vi på H&M igen! Vi letade en fin neutral cardigan men plötsligt peka Sirri och sa "oh kolla där! :D", Där hängde en väska, enligt mig awesome även enligt Sirri, vi hade ju letat en sån till mig länge men bara hittat skumma fula.. men den här var faktiskt en sån jag tänkt mig och det fanns bara en kvar!!

Vi hittade dock ingen prislapp.. så jag gick till kassan och frågade. 199kr! behövde inte tänka så länge utan jag köpte den dirr!  Direkt jag köpt den och sedan börjat gå med Sirri lite mot tjej avdelningen så sa Sirri sådär igen... "Kolla här så härlig!" vad var det? jo en halsduk! svartvit, välditgt väldigt skön och fin!! den kosta bara 69.50 så jag vände direkt på klacken och gick tillbaka till kassan för att investera igen!

Därefter stod vi i typ 30 min eller något och pratade med Julia, Jonte och Julias kompis astrevligt för var ett tag sedan! Vi bestämde att träffas och käka lunch och se fotboll imorgon! Blir great!

Taggaaaar!!!!

/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0