regn är nice!

Vädret har inte varit på toppp idag men det förstörde inget!!
Jag var ute en sväng i skogen med winna. Sen tvär spela jag fifa en timme typ för att sedan byta till att fara och spela GH hos Ville! Vi spala både Metallica och Greatest Hits!
Han lira gura och jag bas! vi pwnade till och från, klarade oss iaf på expert! :]

Efter ett atg var vi vrål hungriga och såg att klockan va tjugo i sex och jag hade inte käkat lunch än ... !!!! så jag drog hem och Pappi und mich drog till santana och jag käka en Kebabtallrik extra allt och pappa en don pepino?? typ något sånt i alla fall..

Nu ska jag gå ner till friggan och rensa lite. Blir Fifa kväll igen, med Honken och Madde!

Man kan ha kul trots regn! (sorsele 2010) Foto: Lisa Lundström

/pp

Kommentarer
Postat av: Sara

najjs ändå :D

sv: tack för gratulationen! :D ♥

kram♥

2010-08-21 @ 19:34:43
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

naajs ändå ^^

sv: tack för gratulationen :D ♥

kram♥

2010-08-22 @ 00:37:30
URL: http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0