schtaaaaan

Igår blev det upp "tidigt" för att åka med 10.13 bussen med Ville till schtaaaan!
Direkt där gick vi till salong Wiksten där Ville klippte sig. Sen bar det av till sportaffärer och lira med innebandy klubbor! Trevligt, yees. Sen var det min tur. In på Hair and Face och banta ett kilo hår. Så nyklippta och sexiga som stryk så gick vi vidare till max! Där blev det ett friscomål <3

Sen strosa vi runt på sportaffärerna och Ville köpte ett nytt hårt Player plus blad!!

18.00 blev det innebandyträning igen. GALET KUL!!! Är taggad som fääään på innebandy nu alltså. Funderar på ännu en ny klubba..! hihii..

Kvällen fortsatte med Fifa kväll med Linn, Madde och adam! Awesome, jag dominera , sort of. 
Jag är väl iaf skyldig till att tömma godispåsen.

Efter dom farit vid halv ett så läg jag i friggan ensam och spelade fifa till ungefär halv fyra imorse!
tap...

Idag: vaknade 12.00 och for sedan med ville och failade discgolf. Brumma hem schnaaabbt och käka burgare sen bare av till myckle för match! Vi vann med 1-0 ! Fem 95opr med i laget som jag tycker gjorde det riktigt bra!!
Härligt gubbar!

Nu ska ville komma över. Vi har en ny godis påse att tömma. Portello finns kvar. Blir GH kväll eller något tror jag! AWESOME!

pöss og kräm!

/pp



Kommentarer
Postat av: towe

Bild på frillan kanskeee? :D

2010-08-21 @ 09:24:57
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0