Sick things in our world at the moment...

Alltså det händer fan spårade saker ute i den stora vida världen just nu!
Nu snackar jag inte stora övergångar som att Zlatan bytte från Barcelona till AC Milan & att nu Robinho byter från Manchester City till AC Milan för "ynka" 171 miljoner...  Utan nu snackar jag spårade saker som verkligen är flippade..


Nästa gång ni klagar på en bilkö, gör inte det... LOVAR att det finns värre! Här är beviset! Det är sjukt...
Sjukt lång bilkö flera mil lång...


Har du cellskräck? Va då glad att du slipper vara en
gruvarbetare i Chile just nu, 33 personer sitter fast 700meter under jordens yta. Borrningen för att rädda dem måste ske sakta pga ras risk vilket i sin tur gör att räddningsarbetet kan ta lååång tid. Det har gått 26 dagar sen olyckan!


Tycker ni att det är dåligt väder här? Jag tycker ni ska sluta klaga
efter att ni sett detta!!


Detta har inte riktigt med alla spårade saker att göra men. Äntligen börjar media, världen och modebranschen fatta! Många plus till de designers som gör detta möjligt! De tidigare trender som hållt på tidigare har varit sjuka, ofattbara, ja rent ut sagt bisarra! Nu har dom börjat förstå vad som är normalt i vårat samhälle!
Många tummar upp för detta!


Detta inlägg var endast för att uppmärksamma lite händelser som kanske inte många lagt märke till? eller har jag fel?!
Det mesta är hemskt..

MEN!

Det sista stycket är något jag personligen är glad över!

Tummen upp helt enkelt!


/pp

Kommentarer
Postat av: CISSI

Bilkön var loco ...

2010-08-31 @ 22:36:54
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0