Survivorman

Lever fortfarande!!!! 

Matchen gick bra! Eftersom att många börjat röra sig till nya städer för att plugga så var vi kort om folk, speciellt på backarna eftersom Petter var avstängd. Så därför spelade vi idag en 3-1-4-2 uppställning. Helt nytt för oss och ändå fick vi till det så pass att vi tog hem en seger! 3pts!
Wunderbar.
Trots förvirringen första fjärdedelen av matchen. Det var ovant för mig att spela ensam mittback.. ! men det gick ju tillslut det också.

Btw så var tacosen idag magnifik!! satan så gott! var bara tvungen att tillägga det! + min lunch som bestod av glass, banan och smält choklad på! Awesome..!

Nu börjar det bli bråttom, typ bjuden till Bbyn. Så ska fixa skjuts sen kläder och sen kanske jag drar dit! trevligt!

pöss og kräm

/pp

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Lät som god mat och lunch de;P



Svar: Åh så trist:/ Jag var också allergisk mot pälsdjur när jag var liten men det växte bort som tur är:)

/E

2010-08-14 @ 11:57:57
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0