Take care of the world we live in

Efter föreläsningen så var det bara att traska ut i regnet mot busshållplatsen och stå där ca 7,5 minuter? Anyway så funderade jag allvarligt på att stanna i stan ett tag men eftersom att det stod en buss redo mot hamn och jag hade träning 18.30 så kände jag att för att inte behöva stressa så mycket så vare bara att åka hem direkt...

På bussen träffa jag sirri, felix och ALLE!! awesome kul att snacka ett tag sen följde alle mig till KRUSBÄRSBUSKEN <33 Ingen fattar det där men, det är en buske som är väldigt bra placerad på vägen hem och vi älskar krusbär så vi brukar stå där och prata! hahah

Men när blåsan börja närma sig overkill nivå så var jag tvungen hem för jag skulle ju måsta hinna med middag också. Direkt jag kom hem for mamma och pappa och kolla på en stuga i mitt paradis <3 hoppas <3 
Till min glädje så fann jag en stoooor panna med stuvade makaroner och även korv till det! wonderful.

En snabbvisit vid datorn sen blev det att trampa iväg till fotbollsträningen! jag var sen.. alla andra var senare... När jag var framme så var det endast Petter och Mange där. Så trots att träningen nästan börjat så satt vi bara där och snacka, tillslut så komme några eftersläntare och vi blev några fler!
Träningen i sig var helt out of control.. planen såg mer ut som en potatis åker som var klar för sättning av potatisen när vi var klara. När vi anlände var planen dyngsur och det tjaskade under skorna hela tiden, minsta lilla kraft under fötterna och marken gav vika och gled iväg.. Dirty boys.. and we know it...


(efter lite lek på vårvandringen 2010)

At the moment så känner jag att en massage inte skulle sitta helt fel.. har fortfarande gode ont i nacken... fy.. någon frivillig?


Avslutar med en låt som jag verkligen tycker bör uppmärksammas. Okej den är gammal jag vet, men bara något år. Men det är syftet med den som är det fina, videon också.

 
It will touch your soul, It touches mine



/pp

Kommentarer
Postat av: CISSI

Bra låt!

2010-08-31 @ 22:03:35
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0