Tidig kveellll Försök nr 3..

Inte så tidigt idag heller men ska iaf gå och lägga mig nu!

Har haft innebandyträning ikväll och vad ska man säga? Det artar sig!
Vi börjar få till det där med högerstyrning nu och vi släpper inte till något spelmässigt. Dock är jag numera positionerad som back i år, lite omställning för min del alltså. Som tidigare spelat c/f. Våran femma fick ändå en eloge av Lasse eftersom vi försökte med genomtänkta uppspel och lyckades med dem! awesome! 

Så var på rätt gött humör på väg hem även om jag var missnöjd med min egen insats, men så äre oftast. Sen var jag gode glad att fotbollsträningen blev inställd pga regn. Jag kände verkligen inte suget med träning 19.30-21.00 i ösregn och 8 grader "varmt".. 
 
aja... när jag kom hem så käka jag upp nubbesalladen som fanns kvar, några varma mackor och en tallrik yoghurt och massa müsli <3 love<3

Medans så såg jag även Irene Huss - Nattrond med mammi und pappi! Den var bra!
Enligt mig så är ju Huss filmerna typ bästa svenska filmerna som gjorts! 




Nu ska jag sova och tagga ute gympa imorgon 08.35!! Kan det möjligtvis regna som det gjort idag? Vi får se!

ses imorrn, pigga och glada!
/pp

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Vinnaren av dagens blogg uppe nu!

2010-08-25 @ 22:47:54
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: ellen

haha , tack ! :D

nejdå, de e lungt (hh

2010-08-26 @ 15:39:41
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/
Postat av: Towe

müsli<3<3

2010-08-26 @ 21:24:40
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0