tired f***in boyz

Efter att mitt humör gick från asglad till totalt asförbannad så blev det bättre när jag blev bjuden på middag till Ville<3! 

Det blev någon grekisk pytt typ. Sen mycket trevligt prat och sågningar av Hjalle, haha.
Sen såg vi filmen Farsan som jag tyckte var riktigt rolig, pinsam och rörande. Sevärd film faktiskt! Josef Fares är ju awesome!


Efter det blev det rätt lame stämning. Jag Ville och Hjalle gick och började bygga pussel... efter 25 minuter var det nerpackat igen och jag und Ville låg som två retarded real fucked up zombies... Vi snackade om lite av varje men mestadels skoter, är riktigt jävla taggad... !!!!!

Vi var riktigt trötta så jag bestämde mig för att fara hem och nu sitter jag här!

Ji ska no sova snart!

/pp

Kommentarer
Postat av: hjalle

jag eeegåååå=D

2010-08-29 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0