Todays day.

Idag tog jag ett initiativ. Jag började stapla ved helt utan att någon sa till mig!
Staplade klart bock nr 2 så nu äre bara en bock kvar! Awesome.

Sen fick jag med mig Ville att gå ner och bada, väl där simmade vi över hela viken, alltså från cykelvägen till kanotbryggorna. Jobbigt i armarna eftersom jag har ont i ena låret efter en smäll på matchen igår.. Men kändes bra med lite träning! OYEAH! 
Vi gjorde det för att hälsa på alle och honken, men var visst tävling där.
Så vi gick tillbaka hem och drog till discgolfen.

Det gick ju som det gick... ville bara bryta ihop efter att jag tappat 4 kast på två hål... men tog mig runt gula slingan på 60 iaf. Det får duga för dagen. Speciellt med träningsvärken.

Nu är det fullt stök här hemma och galet stressat!!
Grannarna kommer över på middag! blir supernice<3
Bloggar senare inatt eller imorgon. Måste göra mig klar.

NU BLIR DET GRILLAT TILL MIDDAG!!!<3

pöss og kräm

/pp


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Tränar på bra du ser jag!:)



/E

2010-08-14 @ 19:00:09
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: toweee

bra du gör lite nytta ;)

nu är ja hemma btw :D

2010-08-15 @ 14:38:14
URL: http://toweemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0