träniiiiiing

Igår var första innebandy träningen. På campus. Stans halaste golv. Det gick ju som det gick...

Men kul som fan att vara igång med innebandyn igen iaf!!! Lars Ekesryd som tränare!! vilken dröm man lever i alltså!

Direkt efter var det fotbollsträning! Så när vi kom dit hade dom tagit medicin väskan till planen så lilla oskyldiga jag satt och tejpa benskydden så kommer en hand bakifrån, en hand fylld med glegg, en hand fylld med en kokosboll.. SMACK i ansiktet. Hela högra sidan, ögat näsan munnen kinden håret... allt var kladdigt som faaaaaan!
Jag hör förövarens skratt bakom mig.. Känner igen det.. BOB!!!! jag ställer mig upp med massa mosad kokosboll i handen och min tränare börjar nu spring med ett STORT leende, jag smått road också, jaga han men bommade hans stylade hår och träffade bara axeln men han gick ikull iaf! Sen vare bara tömma, näsan, håret tvätta ansiktet, sen träna lagomt kletig.. Synd att jag inte gillar kokosbollar, eller rättare sagt inte tål dom.. kände av det lite sen men det gick bra! Anledningen till detta dåd av Bob var att han fått 18 kartonger kokosbollar av en kompis i inflyttningspresent. Efter att han tryckt i sig 6 kartonger var han lite less och kände för att trycka upp dem i nyllet på folk.
Stämningshöjaren Bob:

Awesome

Hur som helst.
Senare på kvällen joina Ville mig och vi käka stuvade makaroner där på kvällen, sen spela vi ps2! Först gran turismo sen Gh rock the 80s, sen blev det Snowblind. En trevlig kväll med Villeponken.

Pöss og kräm
/pp

Kommentarer
Postat av: angelica

hallå, hur gåre me bilden på dej då? (A) ;) haha

2010-08-19 @ 20:49:27
URL: http://arannnerud.blogg.se/
Postat av: towe

stuvade makaroner... ;)

2010-08-20 @ 01:27:43
Postat av: ERICAPERZZON

Haha vad fint det måste ha sett ut;P



Svar: jodu den är snygg!



/E

2010-08-20 @ 16:02:45
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0