vet inte längre.

Har skrivit vid så random tillfällen så jag kommer iaf inte ihåg vad jag redan skrivit...
Men iaf jag och Ville spela i friggan igår. Vi spela Gh rock the 80s sen så när vi skulle byta till Gh3 så var skivan borta... så efter en 20 minuters febrilt letande så gav jag upp och vi spelade Colin Mcrae och Need for speed hot Pursuit 2 ist !

Vi käka nästan upp allt godis också! 0,9 kg.. :] Och en portello till for.
Vi spelade ju bara till runt ett, hehe..



 
Villes grej, Pierre fail







Pierres grej, Ville fail...


We both rule! Men Ville hade marginalerna på sin sida...

kvällens schpeeel

Får se vad dagen bjuder på! blir iaf ut med Winna gumman <3


/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0