when to sleep !?

Heeeeey !!!!!
pirrepurre här!
Fyndigt namn eller hur!? Att jag ens skriver det och "förnedrar" mig själv? Bjuder på det ikv!

Kvällen blev niccccce! var hos Ville spela Gh sen fick vi skjuts av super Peter (Villes padre) till schtaaan där vi köpte biljetter till filmen
Grown ups!!
Efter det blev det en promenix till Carro för att hämta hennes cykel nyckel för jag ska låna cykeln imorrn då vi har halv friluftsdag med hela FL linjen! Tror jag iaf?! Anyway så snacka vi ett tag sen blev det ICA för jag skulle tydligen köpa en loka åt Ville som hade massa godis ifrån Hemmakväll? Aja jag kirra det sen slog vi ihop våra kloka huvuden på en bänk inne vid Bion. Vi ska alltså komma på en hel uppvärmning till träningen imorgon. Den ska även se snygg och extremt proffsig ut... Good luck... han bara random plocka oss.. craaap. Aja var fasen innebandytränare myself ifjol så vi har i alla fall skrapat ihop en grund för hur det ska se ut typ, gäller bara att synka det...

Håll tummarna för oss imorgon klockan 18.00!!!!!!!!!!

Tillbaka till filmen då, jag lasta självklart på med en Meny 3! Stor popcorn och en 0,8 liters dricka, mums. slut efter 40 min typ.. gött vare iaf.. men är hungrig as hell fortfarande...

Filmen var faktiskt riktigt bra! Verkligen humor på min nivå, sågningar är enligt mig något av det roligaste som finns! denna film var overloaded med det! Nu äre oftast jag som brukar bli sågad så det var skönt med lite omväxling och se andra bli riktigt sågade trots att det bara var film..


Riktigt roliga skådisar också!

Den rörde mig på ett annorlunda sätt, den är ytlig men djup på samma gång, som Bruce den allsmäktige. Det finns "dolda" budskap i filmen som är väldigt intressanta. Men jag tänker inte gå in så mycket mer på det eftersom att jag tycker att ALLA med min humor bör gå och se den, kanske lite fler än så också för skulle bara de med min humor gå skulle filmbolaget gå back extremt mycket... hahahaha

Nu är det dags att lut i kull, jag hade liksom tänkt att inte springa till bussen imorgon!!!

Lebewohl

/pp

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-25 @ 10:48:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0