worries ain´t funny

Har haft en helgrym kväll! Ja Honken och Madde spela fifa 08 i vilket jag dominerade stooort!!!
Sen blev det Gh 80s och jämnare. Men jag kom igång rejält när tröttheten spela av sig självt..! haha eller?..

(Don´t be such a prick... I´m getting disapointed...)

Två dar till skola nu.. !
Damn..
Känner ni den där känslan.. ja ni vet, den där känslan som alla Skellefteås ungdomar har nu.
Den kallas taggen! Vi peppar som fään inför skolstarten! Eller hur? ... Jo fast näe..

Men jag gör ändå smått det! Känns som att då får jag något att göra och annat att tänka efter allt som hänt denna sommar! Ett sätt för mig att rensa huvet från sommarens skit.. Blir nog bra. Så skola känns inte helt sämst.
Dock om man tänker på att vi kommer träffa Thomas direkt första dagen så känns allt meningslöst... Helt sanslöst jobbig människa.. man stör sig så in i helvette på han...!
Han gör att man inte vill till skolan.. värre lärare har jag fanimej inte varit med om...!
Fy fan..

Får tänka positivt istället. Jag får ju hänga med Awesome: Häger, Friddz, Amme, Hugo osvosv nu när vi börjar om! Det kommer bli kanoners!
Tillsammans är vi starka!!


Längdskidor på Vitberget i vintras! Härlig skid dag! Spfl 1a! Blir 2a nu på tisdag!

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0