2010punkt12punkt29

Idag är det ju som sagt fortfarande himmelskt lov, egentligen vet jag inte när skolan börjar om men det lär jag ju bli varse om. Idag är ju en spritt språngande ny sprallig dag, fylld av utmaningar och möjligheter, som man skulle kunna säga, eller så kan man ju ta det hela lite seriöst och bara säga att det finns lite grejjår att göra ;)

Idag nu så ska jag försöka laga lite lunch och sedan dra upp til stan med Pontus och köpa lite kläder och annat för man fick sig ju ett och annat presentkort lagom till jul. Igår blev det ju inte så lyckad tripp till stan för Mr. Eriksson låg och sov när han skulle masa sig till stan, haha ;D Så det kan gå!

Sedan så kanske vi eventuellt möjligtvis drar och gymmar litte, börjar ju vara ett tag sedan så det blir ju som bra och sådär. Men jag är rädd för vargar så jag vet inte om det blir något av. Vargsäsong ni vet..

För övrigt kan jag ju säga att nyårs nog blir ganska kul ;D bara så att ni vet alltså ;)

/ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0