800 grader vi fryser ihjäl

Idag mina damer och herrar så är det riktigt kallt. Ja jag lovar. Men trots detta så har dan varit bra än så länge. Efter skolan som var rätt chill (som oftast när det är nära till jullov) så blev det en jultur på stan. Riktigt trevligt och mysigt tycker jag som missade skyltsöndagen pga. bortamatch i Ö-vik. Det gjorde att min julkänsla är way down there när den borde vara way up here. Om ni nu förstår mina för jämnan knasiga tankar. Köpte i alla fall några julklappar till mina kära systrar samt sockar till mig (väl behövligt!!!!) och sen la jag av lite kläder på H&M som jag tänkte mig ha på julafton. Ni får veta vad det var och kanske hur det ser ut när dagen är kommen. Spännande va?

Kanske ska man slå till med halloween outfiten igen??

Eller kanske skrämmer jag barnen mer en vad tomten gör då? Kanske inte är någon bra idé.

Vad ska ni ha på er till jul? Vad önskar ni er? Vad har ni köpt till nära och kära?


Jag ska nog ta och göra lite läxa eller liknande snart. Sen ska jag ta bussen halv nio emot skogarnas ände, Klutmark. En överraskning till Cissi blir pälsmössan som kommer att värma min lilla frusna darrinal till skalle.
Hahha blir spännande hur hon kommer att reagera!


Där är vi ju i fin fina mössor. Men jag lovar. Ikväll kommer en ännu finare mössa att beträdda mitt huvud! Mohahahah

/pp


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fyfan så jävla ful bild på mig Helvete jag ska avliva mig själv skojar inte. Jag kanske är ful och äcklig och glansig men hela världen behöver inte veta det! Fy så jävla äcklig bild på mig :(

2010-12-14 @ 20:00:38
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Sv: Hehe okej :) (Förlåt för sent svar) Längtar du till julafton något då? :)

2010-12-19 @ 18:29:40
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: elsa

tja du.. Jag får nästan lite ångest när jag ser alla andras bloggar där de står och slår in typ 30 paket.. Jag har i stort sett bara köpt en julklapp/pers, men ändå lyckats göra av med runt 1500kr. Parfym till syrran, mascara och smink till mor, en katt till pappas tjej.. och så gav jag pappa en sån här huvudmassage grej som ser ut som en bläckfisk.. helt underbar! :) o.s.v

Och ha på mig till jul.. som det ser ut just nu lär jag väl gå naken.. haha nej men vet inte..

2010-12-19 @ 22:17:32
Postat av: Isabelle

tja pärt fjärt, du skriver ju aldrig, börja uppdatera nU! eller läs min blogg så jag får statistik haha :P starta den igår! haha :D

2011-01-04 @ 20:26:29
URL: http://myfaschination.devote.se
Postat av: linn

Sv. Detta hände faktiskt på den tiden då det kostade 15 kronor ;)

2011-01-07 @ 10:39:42
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0