Boysenbär

Ordet ovan betyder att det är ett bär som är en blandning av hallon och björnbär.
AddeBOI ska ju göra en tuff videoblogg som jag ska kolla in, väldigt sensationell och fruktsam.
Jag är helt död och borta i huvudet just nu. Tränat hela dagen känns det som. Jag känner mig som ett boysenbär i en frysbox som är inställd på 30 torsk. Utomhus är det inte alls 30 torsk. Däremot har det bara vart typ kanske 7 palt idag, men det har varit betydligt mer palt ute än så. Jag önskar att det var 25 torsk ute nu, för då hade det vart sommar.
Om man somnar tidigt blir det torsdag fortare!
Imorgen är det prov i religion. Någon som är hindu som jag kan smsa lite med kanske? Eller någon proffessor i mytologi? Vilket som, eller kanske bara någon som har tillgång till dator och internet skulle duga faktiskt. Det är ju som så modernt nuförtiden.
Vad långt jag klarat att skriva, trots att jag inte vet vad som händer runt om mig. Duktigt. Duktigt. Duktigt. Copy paste nästan där men va? vad skriver jag nu? Bullshiet. Jag är lika trött som en bisonoxe som vart ute hela dagen på grönbete medans en vild puma har jagat runt en skock illrar över det gröna gräset. Illrarna vann.
Nä men nu ska jag chill4 och sådär. HEJHEJ HEJDÅ
/ab

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej hehe :) Jag har varit sjuk till och från i fyra veckor nu, bläää. Vad gör du idag då? :)

2010-12-03 @ 17:02:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0