Det är den här bloggen som är döden.

Extremt många förlåt för kass update. Men vem försöker man lura? Jag skriver i förlåt i en blogg med endast 8 prenumeranter på bloglovin. Det är väl kanske inte mer än rätt att säga förlåt till dessa små stackars själar som suttit i ur och skur och verkligen hållt tummarna så hårt att det vitnat, ja rent utav svartnat, kanske amputerats, bara för att visa sitt hopp om att det ska bli lite liv i den här bloggen.

Möjligt scenario nr 2 för dessa 8 individer är väl att när de märkte hur OERHÖRT lite vi uppdaterat så blev dom alldeles till sig. De hoppa, skrek och skrattade av lycka att slippa läsa allt skrot som vi skriver på våra små datorer med ytterst hörselskadeframkallande fläktar. Om ni tillhör denna skara så kan jag bara säga att nu jävlar ska jag ta mig i kragen och skriva flera ggr om dagen. (iaf ett).


En rejäl krage behövs för att återuppliva denna blogg.

/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0