En människas behov.

Är nu hemkommen från en mindre slitsam skoldag. Trots detta är jag trött. . Varför? bra fråga. Förmodligen är det väl lite sömn som är orsaken. Kanske ska jag ta och gå och sova nu? Eller så blir det att läsa på lite kör teori och äta, sen sova. Gött.

Dessa två stöter man sällan på.





TESTA DIG SJÄLV – VET DU VAD TRAFIKMÄRKENA BETYDER?

skylt1


skylktar2


skyltar3
Här är en liten tävling till er läsare. Vad betyder dessa tolv skyltar? mest rätt = länk.

Tjingeling

/pp

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: TACK :D hihi, vi hade det SUPER bra :b hihi..

va tusan snart är det ju julafton oxå :b vad önskar du dej i julklapp?? :D



ska vi se med skyltarna nu då ;) va lite över ett år sedan jag tog körkort så ska vi se hur pass jag kan iaf ;)



1. Varning för "gupp" "håll" i vägen :b

2. Varning för "traktor med släp" eller ngt sånt.

3. varning för häst och vagn :b

4. varning för släde typ..

5. varning för kö bildning

6. varning för vildsvin

7. tror de är typ parkering jämna och ojämna datum är förbjudet..

8. och här är bara parkering med jämna datum förbjudet.

9. Man åker in i Tätort

10. Vägarbete och man ska följa skylten åt höger ;)

11. ingen jävla aning :b

12. och inte en jävla aning på denna heller :D



haha.. så hur många rätt hade jag då? ;)

2010-12-13 @ 19:50:29
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: no idea about the right anwser..but you know who I am or will be...

1.skateboard park

2.varning för sega jävlar som i stort sett stannar trafiken....

3.välkommen till landet (buschen)

4. här finns mijövänner som inte är smarta nog att använda skoter

5.tre i rad

6. Här finns svin (otrogna,omogna,fulla män)

10. kondom?

11. här ska kondomen in

2010-12-14 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0