back in old buisness

Idag samlades vi kvart i elva ute i kylan för att tsm bege oss i buss till umeå för match. Dock så kom aldrig bussen... vi väntade och väntade... ringde och fick veta att de trodde att de var imorgon och de hade ingen buss til oss.. värdelöst. Så nu har man stått ut i kylan ca 1,5 timmar. Ingen match blev det idag..

Så istället ska jag nu se Sverige spela sen plugga en del. Efter det får jag se när jag beger mig mot klutmark.

Ikväll så vill jag se Pulp Fiction på tv4 plus. En kultfilm som tydligen är bra men som jag inte sett än... måste tvinga Cissi att vi ska se den! Annars gråter jag tametusan.. 

Ni som sett den? Vad tyckte ni osv?




Som ni kanske ser har jag fixat tillbaka den gamla designen efter önskemål från trogna läsare. Kul med lite engagemang från andra! Uppskattar er!

/pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0