en morgon att minnas. eller så int

Klockan var ställd på 06.40 men det var inte förrän 07.12 som jag var vid medvetande. Detta gjorde mig en aning stressad till duschen för att bussen startar 07.20.. men väl inne i duschen när jag skyndat mig och blivit klar så inser jag att det är måndag. Vad är det för speciellt med måndagar? jo vi börjar inte förrän 09.10 så jag kan alltså ta en senare buss. Grymt skönt att inse det faktiskt! Så nu fick jag lite mer tid på mig.

Har i övrigt inte så mycket att säga just nu, ska snart gå och göra mig klar inför att gå till bussen samt att jag ska hinna ha ut hundarna.






Är inte så taggad på svenska prov idag heller. Känns som att jag ändå kan en hel del fast jag inte orkade plugga så mycket. Men ändå känns det ovisst pga. dålig motivation till plugg. NKA prov imorgon också som jag inte heller pluggat till som pricken över i. 

Måste dra nu så jag slipper stressa till bussen helt enkelt! 


(Värmen och fukten satte sina spår = slickad frilla, det minskade dock inte kärleken till denna ren. Oskaaaaar <3)

Ha en go dag! 

/pp 

 


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i dagens blogg ! vinanre är nu ute på bloggen :)

om du inte vann så har du chansen att vara med igen :)

2010-11-15 @ 08:21:41
URL: http://liindblaads.se
Postat av: FRIDA

Är det skogsturken jag ser på sista bilden?

2010-11-15 @ 15:16:50
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen märker "fel" på frillan när man har en ren succé bredvid! ;o

2010-11-15 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0