Guten Tag Ich muss gehen und essen jetzt so kuss für dich

Ibland går det inte riktigt som planerat. Efter en rätt så chill skoldag igår så for jag Cissi och Frida på stan. Tyvärr så var något online system på Swedbank nere så min shopping blev totalt utebliven... synd. Istället blev det några timmars fönstershopping istället. Sen en fika för tjejerna på kitchen där jag istället åt en kebabtallrik.

After that så vare inte mycket att hurra över. . . dock så lyckades jag med en grym skrämning på Cissi inne på CK. Så om det var någon där som hörde ett skrik där vid femtiden så kan ni vara lugna, det var bara jag som busade.

När vi åkt med bussen tillbaka till Klutmark så var det inte länge kvar till middag så vi vilade bara en liten stund. Efter maten skulle vi också bara ta en snabb vila innan Cissi skulle plugga. Detta var klockan sju.

20.50 vaknade jag yrvaken och lost in space. Fattade ingenting. Cissi satt vid datorn och bloggade om vår sovstund... så det blev Desperate housewifes nio sen fortsatta grymma program till elva innan det var dax att sussa igen.







/pp


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okej :) hur står det till med dej idag då?? :D

2010-11-17 @ 14:23:49
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Laila

bra serier :D

2010-11-17 @ 15:04:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Becca

snart är det ju jul, så jag undrar va du tycker om julmust?? ;) hihiih!!

2010-11-17 @ 15:15:22
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0