hata plugg

Ska fortsätta plugga nu, har tagit en liten dator paus. JA så är det! 

Så här ser det ut inför kvällen. Fortsatt plugg sen träning. Efter det kommer nog Cissiliten hit och myser till ett SPRILLANS nytt medium avsnitt! Oh god damn ... jag längtar! 

 



Sen blir det förmodligen sova och tagga prov imorgon....

Dagen i sig har sett ut så att vi hade en liten sovmorgon sen en samhällslektion där vi argumenterade för ett lungt slut av kursen. Hoppas på det så vi slipper någon fler tenta...

Sen en engelska lektion där vi startade ett litet grupparbete. Men mest så satt vi och diskuterade om det kommande provet efter lunch. Så vi satt och gick igenom det istället, sort of.

Efter en delikat korvstroganoff till lunch, eller ja så pass delikat en korvstrogafoff  a lá skolan kan vara, så blev det fler genomgångar inför provet för mig med en del i min klass. Provet sen det kändes inte så farligt. Det gick rätt bra tror jag. Något hade i alla fall satt sig i skallen.

Sen slutade man sisådär 40 min tidigare än vanligt så jag var hemma hyffsat tidigt. Skönt med sånna dagar.

Nu ska jag se om nå Ekologi kan fastna på min gyllene hjärnbark.


Skulle så mycket hellre vilja sätta mig i solen i en fin driva upp på ett renskinn...

/pp


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar, men har haft en minibloggpaus, men nu e jag tbx :)



sköönt att hära du :D

2010-11-15 @ 21:15:44
URL: http://liindblaads.se
Postat av: arslet

kan inte en pierre och alle kraffsa fram några musiktips åt svenska folkket som inte klarar sig på egen hand?^^

2010-11-15 @ 21:21:27
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: Laila

Söt bvild =)

2010-11-15 @ 22:21:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bella

okeeej, jo det är alltid mycket i skolan.. man blir trött av det.. men jag mår bra.. eller jag är sjuk men annars mår jag bra :)

2010-11-15 @ 22:24:12
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0