Inga ursäkter

Inte okej med kass updatering igår. Det som hände var att när jag kom hem så dola jag på lite sen gick jag ut och gick med hundarna till konsum och handlade lite till Cissi som itne mådde så bra. Sen när jag kom hem så fixade jag och pappa middagen för att sedan fixa hem SAIK matchen och läsa snabba Cash. Efter det såg jag och Cissi Criminal minds. Grymt program! Efter det satt jag i kanske en dryg timme och förhörde Cissi på hennes spanska plugg. Galet duktig hon är och inte för att skryta men man är ju rätt het på spanska nu. HAr aldrig läst det för men att förhöra andra ger kanske något. . 



Idag var en rätt chill dag som vanligt. Ett plus för dagen var en tur på ICA som resulterad i tre bullar och en missad buss. Men vad gör det när det är vackert väder och lugn dag.

Drugast med dagen var våran Nk A lärare. Ex: Hon la upp en OH-bild och pratade om den detaljerat i drygt 5min för att sedan säga att det  inte var så viktigt och vi behövde inte bry oss om att kunna det. Värt?

Kvällen har spenderats med träning och sedan har jag sett Skellefteå IBK mot Thorengruppen i Div 1. Bra match men tyvärr förlust för IBK. Inte rättvist alls..

Nu ska jag schteka framför tvn och se Masjävlar på ettan eller läsa Snabba Cash en stund innan jag lägger mig för att sussa. Jag ska trots allt upp vid 8 tiden imorgon. Har två dömningar och en egen match imorgon så måste vara utvilad och pigg.


Hörs mer imorgon.

/pp

Kommentarer
Postat av: cindybui

haha jaha trist !

2010-11-19 @ 22:12:20
URL: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hej! Nu är jag tillbaka igen efter min suuuperlånga, dryga sjukdom. Så ursäkta det sena svaret. Men nu är jag någorlunda frisk :) Hur mår du då? :)

2010-11-19 @ 22:15:24
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Towe

Låter som om dagen imorgon kommer bli en kanondag! :D

2010-11-20 @ 00:07:50
URL: http://toweemilsson.blogg.se/
Postat av: bella

härligt! det är bra (:

2010-11-20 @ 06:01:00
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0