Inte galet

Sitter och är troett som en havande guldfisk med öronproppar. Lyssnar på Silverstein som är förvånansvärt bra!
Pierre tvingar mig att skriva nu för han vet att jag har förmågan ;) Mina ord blir alltid till psalmer eller formler för botemedel mot sjukdomar. Idag är en trött dag och jag har även ätit tårta som var smaskigt som tusikän. Nä men jag börjar bli bra på det där moderna nu- sms kallas det ;P
Till veckan blir det KLIPP KLIPP. Adam ska klippa min t0ng, nämen då åker allt sjögräs på huvudet av ;D Hoppas det blir fint och vackert och sådär. Nu ska jag chill4 och lyssna på musik och gräjjer. 
HOOOOOOOOOOEEEEEEEJ
-
-
-
HäR har ni en bild på en BrOedig Hynd som jag har vart duktig och rajtat i paint. FINT
/ab

Kommentarer
Postat av: elsa

vad hände med den underbara iden om dreads..? :(

2010-12-01 @ 18:06:51
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0