Overtime.

En lång dag lider mot sitt slut. Efter att jag dömt idag igen så slutar jag med en vinst på dryga tusenlappen. Det är skönt med lite extra klirr i kassan. Får dock leva med att man blir slut i skallen av såna här dagar..

Annars då? Jo jag är rätt upprörd för stunden efter domarnas insats på Hovet ikväll. De dömde bort ett mål som solklart var inne. Inget snack om saken. Visst ska ändå en måldomare vara opartisk? tydligen inte. Förstår att Jocke Lindström blev förbannad. Jag skulle ha gått lös totalt...

En sorglig dag för hockeyligan. . .

Ska nu fara ut och övningsköra eller nått, kanske läsa ett tag. Sen sova. Gött kan behövas, är sliten. 



NU ska jag bege mig ut i skogen.

/pp


Kommentarer
Postat av: Emma [Hockey-Foto-Twilight]

Jo, kvällens mål som blev bortdömt, man måste ju skämmas för domarnas skull..

2010-11-21 @ 23:04:56
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0