tha helg und so weiter

Helgen bestod av mys, mek och innebandy. Skruvade i skotern och satte dit min 6" styrhöjare och fly styret samt gjorde lite annat. Dock en bit kvar innan körduglighet.

Gjorde ändå första skoter turen i helgen. JAg fick låna Villes Mxz 550-08. Gode kul ändå! Han körde sin nya leksak...



Sen blev det bara chilla framför en galet go klassiker!!! Tomten är far till alla barnen! Så sjukt kul film så det finns fasen inte! Ni som inte sett den... SKÄMS PÅ ER!

 

Söndagen då? Jo bortamatch i Örnsköldsvik betyder väl bara en sak? Fara tidigt, hemma sent..
Vi åkte alltså med bussen klockan 09.00 och spelade matchen 13.30. Blev tyvärr förlust med 6-0. . . vi gjorde trots det en bra match. De spelade ju med ett div2 lag. 

Efter matchen for vi på Max och åt. För mig blev det TVÅ st Friscomål till middag. Gott som tusan. Efter en fett bomb till middag blev det en rafflande drabbning mellan Skellefteå IBK och Ö-vik klockan 17.00. Så därför var vi inte iväg hemåt klockan halv åtta kanske?

När jag väl kom hem halv elva så var jag hungrig som en prickig zebra. Det blev ett nudelpaket innan det var dax att sussa. Men när jag kom in i mitt rum såg jag att det låg något suspekt föremål på sängen och något kändes inte riktigt rätt... jag tog några steg in. Kollade snabbt åt höger. Kollade fram. Snabba tankar flög genom mitt huvud: hm va det nån suspekt varelse i hörnet på soffan? Visst är det ljusare än vanligt här? blev ju nästan bländad?
När jag kollar tillbaka: vem sitter där om inte Cissiliten!! Jag blir bländad som få av den vita kontrasten emot vintermörkret.. men jag blev trots det jätteglad att se henne! Sen öppnade jag paketet som låg på sängen. Gullungen hade köpt ett par gråa chinos till mig. Vet inte om jag förtjänar dom men blev riktigt glad i alla fall!
Älskar flickan min! 

Mys och en go natts sömn.

/pp


Kommentarer
Postat av: CISSI

älskar dig!

2010-11-30 @ 19:02:44
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0