update under all kritik

Bloggen tynar bort.. jag vet. Varken jag eller Lelleponken har skrivit något på ett tag. Har faktiskt haft en del att göra så jag har inte haft tid. Nu så jobbar jag på en Ekonomihemtenta som har tagit många timmar av min fritid. Samt att jag i tisdags och igår pluggade friluftsliv inför dagens prov. Nu väntar inlämning av tentan imorgon sen så äre bara att plugga till svenska prov på måndag och NkA prov på tisdag. Sen kan man andas ut lite. Tills tanken slår en att det fanimej är dax att tänka på ett "musikprogram" som ska göras. Det handlar om att man i en grupp 1-3 pers ska komponera en dans eller ett styrkepass eller dylikt till en låt. Har so far ingen att vara med så gruvar mig big time eftersom detta inte är min grej helt enkelt. . . Någon i SPFL 2A som känner sig manad att fixa denna uppgift tillsammans med mig?

Fullspäckade tider.


Geniknölarna gnuggas

/pp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0