24 hour bedtime

Har legat i sängen mest hela dagen. Riktigt skönt faktiskt. NÅ mer än så går jag inte in på.

Igår såg vi som sagt the last house on the left riktigt bra film faktiskt!
Fråga cissi som nästan gav mig hörelskador och men för livet med hennes skrik, tjut och sprattel. Snacka om att leva sig in. Blev årets träningspass för henne så som hon hoppa runt när det blev lite spännande. That´s why horror movies owns!  


Rekommenderar den till alla som gillar spännande filmer!
Se den gärna med någon som blir skvätträdda. Riktigt kul.

Cissis gulliga mamma hade även bakat en blåbärspaj igår. Riktigt riktigt god!

Film Nr två som vi såg igår gick på tv och heter A guy thing den funkar ändå, en kul film och storyn är ju spännande. Dock lite väl amerikanskt förutsägbar. Eller kanske det har att göra med att jag sett den förut? vet inte men ändå en sevärd film.





Btw. fick skjuts hem av Cissi och hennes pappi idag, AwEsOmE bil. En Jaguar som han köpte tidigare i veckan. Jag har aldrig någonsin åkt i en tystare bil. Det enda man hörde var suset från fläktarna.


Nu är det dags för att fixa nå mat. Sen ska jag sätta mig en stund och jobba med hemtentan. KUL? ... naaaaaaaat

Men först och främst ska jag på toa <3 weeeiii


(some years ago... Cool man är.. ) 

time to give birth!

/pp


Kommentarer
Postat av: CISSI

cool bild på dig, du ser ut som en gangstah ...

2010-09-26 @ 21:55:55
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0