♥ A night to remember! ♥

Efter en taktik seger mot A-laget så bar det av till stan, där vid 18 tiden blev det go maten på tatung! Sen så blev det en lugn kväll framför teven.

Vi såg två filmer!

FILM 1:
MY BLOODY VALENTINE


Det var faktiskt en skräckfilm som hade en story, nått annat än bara random slakt och b-kvalité scener. Den hade en historia helt enkelt. Men ändå blev jag besviken på att de alltid ska lägga in det klassiska, "psykisk störning". Alla jävla filmer håller på att sluta likadant nu för tiden... blir ledsen. Okej det var ett oväntat slut eftersom de gjort det jävligt bra med att lura tittarna osv. Det går helt enkelt inte räkna ut något, det är ovisst enda in i det sista. Så det är ju i alla fall ett plus.

FILM 2:
THE LOCALS


Ja vad ska man säga? Den var lite konstig och förvirrande men jag tror även att jag inte var så fullt koncentrerad och insatt så därför blev den inte lika bra för mig som den kanske hade kunnat bli. Men den var ändå på bra nivå med att få upp pulsen, om jag hade hängt med bättre vill säga. Måste nog se om den. Overall var det en lite annars film än de standard med psychic shit. Den var en halverst b-aktig film men med skumma twistar som höll liv i intresset i att se klart. En bra produktion.

Efter att my soetness farit hem efter tolv någon gån så åt jag lite och startade datorn. Då ringde adam si så där vid halv ett på natten och fråga om jag ville med ut och gå! Jo men visst, jag hade ju inget annat för mig, så jag följde allle sirri och adam ut. Sen så efter ett tag for adam hem. Alle och jag lovade sirri att följa henne hem för att hon inte vågade fara hem själv. Trevlig nattpromenad var det då! Mycket dimma också. Så jag sprang iväg från sirri och alle, som är RäDDA, och gömde mig i dimman osv. Dom tycker inte att det var lika kul som jag tyckte. De letade ett tag och ropade lite. Jag sprang runt dom lite överallt sen tillslut kom jag fram. hahaha riktigt kul!!

Sen när Sirri kommit hem så vände jag och alle igen för att gå hem... Vi lyssnade på massa Sonic Syndicate och dansade käkade banan och filmade osv. JA fråga inte riktigt vad fan vi gjorde...

Totalt sett under promenaden så blev det massa prat! OM det mesta, my soetness<3, sen så snacka vi om massa annat också. Men I det stora hela var vi faktiskt rätt djupa igår! Så kan det gå när man går en promenad på typ 6 kilometer mellan halv ett och tre på natten!!! That´s how we are!

Efter det blev det gonatt!!


Dock fick jag inte sova så jävla mycket idag... Vaknade av att mamma och pappa "bråka" om nå bokstäver? Jag fatta inget, det jag insåg var att de levde om så in i helvette.. TacK! sen när jag väl somnat så kommer mamma in till förrådet och lever om nalta mycket så jag inte kan sova.. jag gav upp och gick till duschen istället. Så nu är jag på rätt pissigt humör.. Det enda som den gråa dag kan bli bättre av är att jag tänker på dig;* På gårkvällen! På allt! 
NU ska pierrrrrrrrrrrrrrrre laga mat! Har matchsamling 14.15.. Otaggen nanting.. 


pp skaka ruuuumppppaaaa.. eller så inte. 






MISS U!

/pp


Kommentarer
Postat av: CISSI

♥♥♥

2010-09-12 @ 13:08:18
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: angelica

hoppas de gick bra igår!

2010-09-12 @ 13:29:34
URL: http://arannnerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0