Alert som få och spring i benen... jo fast näe

Sry för den sjukt dåliga uppdateringen ifrån min sida.. har dåligt samvete.. 
Men i fredags så hade vi i alla fall teori istället för träning. Sen kom Cissi hem till mig och vi såg Law abiding citizen! Sjukt bra film alltså! LOVE! Sen blev det kvällsfika med bullar mackor och sånt gott. Efter ett tappert försök att se The men who stares at goats så  blev det sovdax. Detta beslutade vi när båda somnat under filmen och vi vaknade klockan ett på natten.

På lördagen var de dax för äventyrscupen. Taggen! Jag fick sitta som reserv första. Bara för att vi var så många i truppen. Sen spela jag de två kommande matcherna trots att jag hade lite krssligt i halsen och kroppen var inte hundra procentig. Men jag leverarade i alla fall två mål, ett i vardera match.

Lasse var då nöjd med min insats. Resultat behöver vi inte snacka om.

Efter innebandyn åkte jag med arvid till MAX. Vi färdades med hans mammas cykel och jag satt nerpressad i barnstolen samtidigt som jag kämpade för att hålla mig fast i pakethållaren. En kul och spännande färd som fick de få folk som var ute att undra vars fasen världen är påväg.

Efter att vi varit och hämtat ut pengar så blev det Amerikansk husmanskost. För mig blev det ett frisco mål + en extra friscoburgare. Arvid åt ett Aik mål med plusmeny.




Min middag igår, var dock fortfarande hungrig efter jag ätit den...

Efter en smaklig måltid så satte vi oss återigen på cykeln och det bar av till busstationen. Där lämna vi våran trogne springare och fortsatte till fots för att handla på ICA. Inköpt blev drickor chips och 0.5 kg bär.
> buss hem.

Under denna tid hade vi även update angående Aik matchen. Förlust 3-5... Inget att prata om.

Hemma så mötte vi upp Ville som bringade rabarber, Adam som bringade...postcykeln.
Arvid störtade på datorn och fixade en spellista för kvällen. Jag och Ville påbörjade vårat pajbakande och Adam.. ja han bara va. Efter en stund Awesomeness i köket så hade vi en rabarberpaj och en Hallon/blåbarspaj. GÖTT!? Svar JA! Mätta som få var vi efteråt. Jag skulle nästan kunnat lägga mig och spy på golvet.

Vi tillbringade sen resten av kvällen med Poker spelande. Tyvärr har man haft bättre kvällar. Ville plcka hem det efter en all in av allihop för att vi var tvugna lägga oss. Jag hade E & K på handen. ingen annan hade över tio. Ville plocka det på par i sjuor.. scheisse. 

Sen blev det gonatt. Arvid baxade gästrummet.


 
En ledsam morgon började med att klockan 6 vakna jag med näsblod. Orkade inte stiga ur sängen så jag la mig på nått random sätt så att jag inte blödde ut på kuddarna. Sen så plockade nästäppan allt tror jag. Klockan 10 över nio ringde väckaren jag vaknade tio. Min hals gjorde ont som fäääään och slemmet i halsen gjorde att mina stämband var oanvändbara.. jobbig as hell.. ONt gjorde det att hosta också. När mamma sen blev rädd när jag kom ner då mina ögon var röda och jag såg vild ut och knappt kunde prata. Då konstaterade hon att jag inte fick spela varken innebandy eller fotboll idag. Så därför blev det bara att se ifrån sidan. Dock vill jag inte snacka resultat!

När jag sedan övningskört hem så blev det lunch och plugg, Engelska grammatik må vara det sämsta man kan sitta och läsa!? boooring. men jag har ändå läst på en del. Traggling som gäller. 

Efter middagen så kom Cissi hit. Jag har jobbat lite matte medan hon håller på med en tankekarta om Qigong.


What a beauty<3 Love u!<3

Nu är jag hungrig igen. mat !

Ska även se hur det går för Cissi med läxan!

/pp

Kommentarer
Postat av: Frida

se till att hon gör sina läxor! ;)

2010-09-19 @ 21:50:54
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: angelicaaaaa

haha sofia såg dej i lördags, när du åkte i barnstolen ;D haha :D



hur gick de på cupen för er? =) vann boliden över gamla stan? =)



mke frågor jag vet xD

2010-09-20 @ 21:13:19
URL: http://arannnerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0