Ännu ett avslutat äventyr

Är hemma från kanot turen nu, var borta ganska exakt 24 timmar.

Vad fick vi ut av det? Rök skadad efter 6 timmar vid en eld, öm kropp efter att ha sovit 9 timmar på bar backe, snuvan har ökat, blåsorna i händerna kommer göra sig påminda, paddlings rörelserna kommer kännas i armar och axlar imorgon. Men vad gör det? När man får umgås med ett underbart gäng människor och ha kul ute i naturen! Njuta av livet helt enkelt och då ska man fan få känna att man lever också!

Så jag uppskattar allt som hänt senaste dygnet, hur jobbigt det än varit eller hur obekvämt det varit och hur mycket skit ryggen än fått ta så vare en upplevelse och det kan ingen säga emot. Vad är livet utan upplevelser? INGET! Så det är bara njuta av allt man har och lyckas göra, hur dåligt det än går och hur många missöden man än stöter på så kan man alltid göra något bra av situationen. Ett leende på läpparna kommer ständigt när man tänker tillbaka på vad man varit med om! Så passa på att samla på er upplevelser!

jag tycker att våran lilla resa var skitbra, även om vi paddlade i regnet, vandra upp till ett berg för att äte i mer regn och sen gå ner och sitta i en grillkåta och vänta ut regnet som aldrig slutade, sen gå och lägga sig i en halv blöt sovsäck och ett kallt fuktigt tält. Sedan känsla av att ligga i ett hjulspår och att jag gled lite åt sidan hela tiden på den kalla marken, det tycker jag inte gjorde något. Bara sammanfatta det som en upplevelse och att man nu kan skriva upp det på Har gjort listan! Många skulle förmodligen gnällt äver den situationen? Men varför ödsla tid på att gnälla? lika bra att vara glad och uppskatta det lilla man har. Så Fan vad kul vi hade!! 

Va positiv!
 
Nu har jag packat upp och duschat! Dags att diska upp trangia köket och lite annat, sen blire att sitta ute och se när hundarna spårar och löper som nå galningar runt huset. När de tröttnat ska jag gå in och då kommer Cissi någon gång också, så vi fixar middag (köttfärsbiffar potatis och en vitkålssallad) lagomt till när pappa kommer hem!

Sen blir det en lugn myskväll medans att pappa drar på elitseriepremiären medan jag och älsklingen förmodligen lägger oss och ser en film!
Hachiko tror jag det blir. 



Hoppas ni får en trevlig kväll, jag ska då ha det!

Kanske slänger in något inlägg lite senare!

/pp

Kommentarer
Postat av: jussahleverfritt.

Tackar (: Jag ska få en ny design av en tjej hehe (:

2010-09-16 @ 15:14:36
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/
Postat av: angelicaaaaa

ni få hare så kul ikv =) vi få höras sen =)

2010-09-16 @ 15:19:46
URL: http://arannnerud.blogg.se/
Postat av: SEXBLOGG NÄSTA?

tack ska du ha :)

2010-09-16 @ 17:07:40
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: lisa

gäller att vara positiv även om man är mitt i skogen i fjällen och det spöregnar och man inte får någon fisk. tumme upp! haha

2010-09-17 @ 11:38:24
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0